Onderneming

IMC2 streeft een hoogwaardige dienstverlening na. Tenslotte alleen de meest excellente ondernemingen zijn succesvol. IMC2 heeft als zakelijke dienstverlener een vernieuwende kijk en wijkt af van de gebaande paden om dit doel te realiseren. We willen de natuurlijke business partner van onze klanten zijn. Deze positie willen we gaan innemen door uitsluitend managing partners met een ruime managementervaring in uw branche in contact met uw te laten treden. Onze filosofie is dat we u niets willen ‘verkopen’ , maar de aanwezige expertise van de managing partners tot uw beschikking te stellen. Dit noemen we de secundaire toegevoegde waarde. We hebben op deze wijze de mogelijkheid om uw onderneming en bijbehorende uitdagingen en de aanwezige bedrijfscultuur te leren kennen.

Het resultaat is dat indien u een urgente vraag heeft (en dat is dan geen verrassing eer voor ons) we op zeer korte termijn de ideale interim manager tot uw beschikking kunnen stellen en hem/haar kunnen uitgebreid kunnen informeren over het project. De ideale kandidaat levert natuurlijk de primaire toegevoegde waarde. Op deze werkwijze willen we een langdurige relatie met u opbouwen.

Naast de klant zien we ook de interim manager als “klant”. Ook met hem wensen we een langdurige relatie op te bouwen. Deze relatie bouwen we op door onze netwerkorganisatie voor de interim manager open te stellen. We creëren samenwerkingsvormen met de interim managers, die zelfs in de Nederlandse en Belgische markt als uniek kunnen worden beschouwd. We ondersteunen de interim managers om zichzelf verder te kunnen ontwikkelen op zowel inhoudelijk als persoonlijk vlak in o.a. onze Academy. Hierdoor ontstaat een kennisbank van ervaring, inzicht, kennis en tools. Door deze unieke aanpak met betrekking tot klanten en interim managers is een bedrijfscultuur ontstaan waarin servicegerichtheid met hoofdletters geschreven wordt.